2014. április 9., szerda

15.Fejezet : "...Des, beszélhetnénk?..."

Ijedten néztem magam mellé . Mi a fasz történt vele?! -gondoltam. Gyorsan mellé térdeltem és a nyakán a pulzusát próbáltam megnézi .Elővettem a telóm és számolni kezdem . 1,2,3,...94,95,96 . Úristen ! Kezdem nagyon megijedni , de most hogy tudom a szívverése egész normális megnyugodtam egy hajszálnyira . A többiek közben mellém jöttek .
-Mi van vele ? -kérdezte kétségbeesetten Niall.
-A szívverése normális . Légzése is jó nem akadozott .-mondtam miközben a fülemet oda dugtam Harry orrához .-Csak kimerülhetett és csak simán elájult . -mondtam miközben az elsősegély órákra gondoltam vissza .
-Honnan  tudsz te ilyet??-kérdezte döbbenten Liam.
-Az most lényegtelen .-legyintettem.- Vigyük be egy irodába . -mondtam és arrébb álltam. Most miért èn cipelném mikor mérges vagyok rá + undorodom tőle a tette miatt. És még azt szeretné ha megbocsátanék neki . Pff. Erre a gondolatomra megforgattam a szemem. A srácok megfogták és elvitték egy hátsó eldugottabb irodába és az asztalt lesöpörve , ráfektették.
-Várjatok hozzatok egy vizes rongyot.-mondtam mivel ezzel csak azt akartam hogy kicsivel hamarabb ébredjen fel .
-Minek? Akkor miért nem öntünk a fejére vizet? -kérdezte Malik.
-Meg vesztél baszki ?! Hát normális vagy azt akarod hogy pont most felébredjen és üvöltsön ???-morogtam. Védekezően maga elé emelte a kezét , jelezve : nem szólt semmit. Elégedetten somolyogtam . Niall közbe vissza ért egy vizes törölközővel , -amit feltételezek a mosdóból csórt el .- és Fürtös homlokára rakta.
-Kifelé emberek hadd pihenjen.-tereltem ki magam előtt a többieket.
-Des, beszélhetnénk ? -kérdezte Loui halkan úgy hogy a többiektől lemaradtunk . Csak biccentettem egy aprót és egy irodába mentünk. Kicsit féltem mit fog mondani. És nem szívesen egyeztem bele a beszélgetésbe de kíváncsi voltam mit akar mondani , na meg féltem hogy mit tenné ha nemet mondanék.
-Figyelj, mielőtt ordítottam volna az előbb kint , akkor Harry azt akarta hogy vissza menj hozzá ,mert...na jó ezt nem mondom el..-nyílt meg egy kicsit előttem Louis ellágyult arccal.
-Aha..nem érdekel!-jelentettem ki.
-Azt gondoltam , de tudod Liamnek is bejössz. -jelentette ki mosolyogva ami kissé sokk hatásaként ért . Tátott szájjal néztem rá. Mondjuk tudtam már de így kimondani tök durva.
-Hidd csak el , így van -kacagott (!!) fel a hitetlen arcomon.
-Most mi van ?-kérdezte , mosolyogva.
-Te beverted a fejed mikor a golyó eltalált ?! Eddig ócsároltál engem , elküldtél melegebb éghajlatra , most meg tök kedves és normális vagy velem . Mi történt ?-néztem rá , miközben az egyik szemöldököm felhúztam. Már tudom honnan fúj a szél. Tudjátok van az a mondás hogy kerülj közel az ellenségedhez . Fogadjunk hogy azt próbálja meg és a közelembe akar fertőzni .
-Hahh, hogy mi? AZ BAZD MEG HOGY KETTŐ HAVEROMAT IS AZ UJJAD KÖRÉ CSAVARTÁL, ÉS EZ ROHADTUL NEM JÖN BE AZ. A KURVA ÉLETBE MÁR!!-üvöltött és a végén bele rúgott az asztalba . Majd közelebb jött és az egyik kezét kétértelműen felemelte .A hangzavarra bejöttek a többiek . Egy ötlet villant be . Elővettem a telóm és kiírtam facebookra: "Emberek! Az One Direction van bankot rabolni az ötödik utcába, van pár halott , valaki Help!" -mielőtt kiraktam volna oda fordítottam a többieknek a telefont.
-Louis biztos vagy benne hogy még bántani akarsz?! Csak egyetlen rossz mozdulat és rámegyek a posztolásra ! -fenyegettem mire ijedség ült ki az összes srác arcára. 
-Ne merd ! Meg ne próbáld ! - remegett meg a hangja Louisnak , de ugyanolyan élesen hatott .
-Tudod nem kell próbálnom , elsőre menni fog ! - néztem fel rá .
Egy hatalmasat sóhajtott . A többiekre nem is mertem rá nézni . Csak Louisra összpontosítottam .
-Nem mondom még egyszer..-mondta rémisztően higgadt hangsúllyal, majd élesbe helyezte fegyverét és Liam felé fordította.-Vagy vége.-nézett rá. Hát ez hülye! Képes lenne kinyírni a saját haverját? Ennek sincs minden rendben a fejével.
-TE IDIÓTA!-ordítottam, mire Louis mintegy megfélemlítve imitálta a ravasz meghúzását. A szám elé kaptam a kezem, azt hittem a fegyver tényleg elsül. Könnyek futottak a szemembe. Nem akartam, hogy megölje Liam-et.
-Nos?-vigyorgott gonoszan. Liam nyelt egy nagyot. Totálisan be volt szarva. Nem csodálom, ha egy ilyen pszichopata tartana felém egy fegyvert én is be lennék szarva.
-Akkor inkább engem bánts!-tártam szét a karom és felkészültem a halálra. Éreztem, hogy tényleg megölne.-Előbb utóbb úgyis megdöglök.-tettem hozzá és igyekeztem a legmagabiztosabb Destiny-t nyújtani. Talán valamennyire sikerült is. Louis egy pillanatra elgondolkozott. Majd egyszerűen rám fogta a pisztolyt.
-Meghagyom az életed...csak add ide azt a fost!-követelte.
-Győztél...-sziszegtem, majd átnyújtottam a telefonomat.
-Jó kislány.-vigyorgott, majd elvette tőlem és kitörölte az előbb írt sorokat.-Ne játssz, ha nem tudod megérteni a játékszabályokat.-oktatott ki.
-Srácok kimennétek ? Beszédem van vele !- kérdezte Liam . Hoppá! A többiek  kimentek és becsukták az ajtót .
-Liam mit ak...-kezdtem bele de nem bírtam befejezni mivel a száját az enyémre nyomta . A csókja édes volt. Jó kis elhallgattatás , ezt én is fogom használni még . Mikor elengedtük egymást egy alakot láttunk meg magunk mögött .
-Pff ...és én még bocsánatot akartam kérni ! - mondta dühösen....

16 megjegyzés:

  1. Hoppá! Ez érdekes rész volt :)) ügyesen írtok, várom a következő fejezetet :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett siessetek kövi részel *_*

    VálaszTörlés
  3. aaaaah nagyon jo :D valamikor ki gognak szabadulni a bankbol????
    Nagy Rajongod: XxBogixX

    VálaszTörlés
  4. jesszus :DD <3 nagyon ügyik vagytok :) nagyon kíváncsi vagyok :DDD siessetek a kövivel !! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a sok támogatást :D nagyon jól esik :) örülünk hogy tetszik , hamarosan hozzuk a kövit :D

      Törlés
  5. Mikor lesz már kövi rész?nem birom ki...siessetek kérlek szépen ;) Vivy xx

    VálaszTörlés
  6. úristen mikor lesz már kövi rész?nem birom..minden nap feljüvök és csalódnom kell..még nincs új :c kérlek szépen siessetek :) Vivy xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elnézést, de nagyon kevés időnk volt rá.:DD de frissítsd az oldalt máris van új rész ;)

      Törlés