2014. február 1., szombat

6. Fejezet: Titok

New York, Bank, 03:45 PMLegalábbis azt hittem, hogy az összes fegyvert. De nem. BadBoy farzsebéből kikandikált egy pisztoly. Arra gondoltam, hogy talán, ha el tudnám tőle venni, átlőhetném a bilincs láncát. Vagy ha a helyzet úgy adódna lelőhetném Fürtöst is. Egy gond van. Gyorsan kell csinálnom, de úgy, hogy ő ezt ne vegye észre. Ami nem lesz egyszerű, ugyanis hozzá vagyok láncolva.
-És most mégis mi a faszt akarsz csinálni?-idegesedett be Badboy, amikor kinyomták a telefont.
-Fogalmam sincs, hogy ti mit csináltok, én viszont rendelek egy pizzát. Éhes vagyok.-jelentettem ki, aztán anyu felé néztem.-Te kérsz valamit?-kérdeztem és egyáltalán nem zavart, hogy egy bankrablás kellős közepén vagyok.
-Aha, egy tál gyrost.-bólogatott és amellett, hogy borzasztóan féltett, szerintem magában egész jót röhögött azon, hogy mit művelek a bankrablókkal. Azt is meg merem kockáztatni, hogy büszke is volt.
-Rendelj már nekem is. Éhen halok.-lökte meg a szabad könyökömet a szöszi ír srác.
-Oké.Kell még valakinek valami?-néztem körbe. Valamennyi túsz felrakta a kezét, mire Fürtösből kitört egy hitetlen röhögés.
-Ugye ezt nem gondolják komolyan? ITT MI HOZZUK A SZABÁLYOKAT, VILÁGOS?-üvöltött a képembe.
-Éheztetni akarod őket? Normális vagy?-vágtam fejbe, mire elővett egy másik fegyvert a farzsebéből.
-Nem. Nem akarom éheztetni. De gondolkodj. Csak akkor engedik be ide a futárt, ha cserébe kiengedünk valakit.-forgatta meg a mutatóujján a fegyvert és a földet pásztázta.-És azt mondtad nem állsz át hozzánk.-vigyorgott. Megláttam a megfelelő alkalmat. Egyrészt idegesített a vigyorgása és az "úgyis megbaszlak" viselkedése. Másrészt ott volt a pisztoly a kezében. Egy hirtelen mozdulattal megragadtam a karját, kitekertem a kezéből a pisztolyt és lőttem. A golyó elvágta a bilincs láncát és a padlóba fúródott. Anyám felsikított, aztán amikor látta mit tettem, kissé megenyhült. Fürtös dühében a fegyverekért indult.
-A-a-a.-emeltem a fel a pisztolyt és rá szegeztem. Élesbe helyeztem a fegyvert és készen álltam a lövésre.
-Mit akarsz?-feszengett és teste továbbra is megfeszült.
-Először is kaját.-mondtam, majd a telefonomba bepötyögtem a Kalis Kebab számát és felhívtam őket.-Jó napot kívánok, rendelni szeretnék, de előre szólok, hogy kicsit sok lesz.-figyelmeztettem a diszpécsert, miközben továbbra is Fürtösön tartottam a fegyvert.
-TI MEG MÉGIS MI A LÓFASZT CSINÁLTOK?? ELLENEM FORDULTOK?? VEGYÉTEK EL TŐLE!-ordította, mire egyszerűen fogtam és elkezdtem meghúzni a ravaszt, de az utolsó pillanatban, félrerántottam a fegyvert, és a golyó Fürtös agya (legalábbis ahol lennie kéne az agyának) helyett az egyik ajtót találta el.
-NEEEEEE!-ordította Fürtös, és a fejét védve lebukott a földre.
-Igen, itt vagyok. Nem, nem pisztoly. Csak az öcsém játszik a Call of Duty-n. Igen, az. COD kocka. Szóval, lesz 40 taco, 20 tál gyros és 15 pizza. A pizza jöhet vegyesen.-rendeltem továbbra is zavartalanul.-A cím? Time Square 492. Igen, ez a banké. Ünneplünk. Igen. Jó, akkor fél óra és itt vannak? Tökéletes, köszönöm. Viszont hallásra!-tettem le a telefont.
-Te nem vagy normális.-indult meg felém Fürtös, de nem ijesztgettem tovább a lövésekkel, hanem nemes egyszerűséggel a földre dobtam a fegyvert.-Ezt mégis hogy képzelted? KIS HÍJÁN MEGÖLTÉL!!-lépett elém és lekevert nekem egy balost, de akkorát, hogy elharaptam a nyelvem.
-BAZDMEG!-emeletem fel az ökölbe szorított kezem, de még mielőtt megüthettem volna, valaki elkapta a karomat. Értetlenül néztem át a vállam felett. Leeroy volt. Vagyis Liam. Könyörgő tekintettel meredt rám, kérve hogy ne csináljak még több galibát. És valamiért megtettem. Az ökölbe szorult kezemet kiengedtem, aztán azt vettem észre, hogy valakik hátulról lefognak.
-Na, ezt már szeretem.-jött közelebb Fürtös és belemarkolt a seggembe. Utálom ha ezt csinálja.
-Fejezd be..-sziszegtem.
-Nem. Itt én parancsolok.-húzta résnyire a szemeit. Csörömpölést hallottunk a túszok felől. Egy harminc körüli férfi, amíg mi nem figyeltünk oda lecsavarozta a szellőzőrácsot és épp akkor próbált bemászni.
-HÉ!!-ordított rá Harry, mire a csávó félelmében inkább visszajött.-Ne hidd, hogy megúszod ezt büntetlenül.-rázta a fejét.-Zayn, intézd el!-biccentett, de ez a mozdulat inkább egy áram ütött rozmárra hasonlított.
-Én nem fogok embert ölni.-jelentette ki.
-AZT MONDTAM INTÉZD EL, VAGY ÉN INTÉZEM EL ŐKET!-ordított Fürtös, kiemelve az utolsó szót. Őket? Kiket?
-Jó...-sóhajtott egyet félve Badboy, majd felvéve az általam földre dobott pisztolyt a túszokhoz sétált.
-Könyörgöm, ne tegye!-sírta el magát a férfi. Zayn hátra pillantott, mire Fürtös egy fegyvert formázott a kezéből és a halántékához emelve "meghúzta a ravaszt". Badboy nyelt egy nagyot, majd visszafordult.
-Sajnálom haver-mondta, majd elsütötte a fegyvert. A túszok felsikítottak. És egy újabb emberélet ért véget. A férfi elernyedt teste élettelenül terült el.
-Marha gusztusos lesz egy hulla mellett zabálni, mit ne mondjak.-fintorgott egy huszonöt év körüli fiú. Fürtös gyilkos tekintettel meredt rá.-Nem szóltam.-húzta be a nyakát.
-NA JÓ!! INNENTŐL KEZDVE SENKI SEM MEGY EGYEDÜL SE MOSDÓBA, SE MÁSHOVA!! -ordította el magát Fürtös.
-Engem nem érdekel, én nem megyek kísérővel a slozira!!-próbáltam kiszabadulni CrazyMofo és BooBear fogásából.-Elengednétek?
Fürtös megállt mögöttem, és átvette a fogást BooBear-től.
-Nem.-suttogta és beleharapott a fülcimpámba. A hangjától a hideg kirázott, de sikerült ellenállnom neki.
-Költői kérdés volt.-lendítettem meg hátrafelé a bal lábamat, sikeresen eltalálva Fürtös töket. Szorítása fokozatosan enyhült, végül elengedett és a huppanásból ítélve összeesett. Elégedett vigyorral az arcomon néztem át a vállam felett. A tekintetem összetalálkozott CrazyMofo-éval.
-Te is kérsz egyet?-kérdeztem. Vette a lapot, egyből elengedett.
-BadBoy, te velem jössz.-ragadtam meg a karját és a mosdók irányába rángattam.
-Miért?-döbbent le.
-Mert ki kell mennem a mosdóba.-mondtam, erős cinizmussal az arcomon. Fürtös felkapta a fejét és a fogát csikorgatta. Nem tetszett neki, hogy húzom az agyát. De leszartam, mert én meg bírtam ahogy szétbassza az ideg. Elengedtem BadBoy karját, gondolván, neki is vannak lábai meg járni is tud. A mosdóba beérve bevonultam az egyik fülkébe, míg ő a csapnál megmosta a kezét. Miután elintéztem folyó ügyeimet és lehúztam a klozetet, a csapokhoz mentem. Zayn a tükör előtt állt és saját magát nézte.
-Miért tetted meg?-eresztettem meg a csapot.
-Nem tudsz semmit.-nézett rám egy pillanatra.-Fogva tartja a húgaimat!-temette a tenyerébe az arcát és látszott rajta, hogy régóta visszatartja a sírást.-A legjobb barátom volt...-szipogott.
-Nyugodj meg...-léptem mellé és a vállára tettem a kezemet.
-Engem nem erre neveltek...-mondta, én pedig totálisan ledöbbentem. Fürtös durvább ember, mint amire gondoltam. Fogva tartani a legjobb barátja húgait? Egy paranoiás fasz..

11 megjegyzés:

  1. Hmm hozzá tudnék szokni az ilyen gyakori részekhez :D amúgy bocsi h a múltkori komimba egyesszámba írtam, most már tudom h ketten írjátok :)
    a rész pedig szóval...Harry egy köcsög...szegény Zayn :/ mellesleg a Kalis Kebab résznél jót mosolyogtam (Midnight Memories xD) és Liam milyen kis csendesen hősies :P
    siessetek a kövivel :)))))

    VálaszTörlés
  2. Imádom....nagyszerűen kivannak alakítva a szereplők karaktere,a főszereplő bunkósága,a poénok,az akció és olykor az enyhe cinizmus és perverzia...IMÁDOM/!!!
    Érted?
    ...Deea...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülünk hogy tetszik . Pontosan, el vannak tervezve a karakterek :)

      Törlés
  3. Naon jó lett szivi ;) Remélem folytatod éssssss ííííííííííííí imádom a sztoriaidat!!!!! XDD ^^

    VálaszTörlés
  4. Hahó! Nagyon tetszik. :D Azok a beszólások. xD Gyors köviit. *-*
    Vica xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk hogy tetszik :D Hamarosan itt a következő rész :) xDD

      Törlés
  5. Ez olyan furi! o.O
    Mostanában arra gondoltam, hogy mikor találok egy One Direction-Bankrablós blogot. És tessék, most rábukkantam! Nagyon tetszik az egész! Imádom, hogy ilyen szókimondóak a karakterek, és Destiny ilyen lazán kezeli a helyzetet. :D
    Olyan furcsa! Az egyik osztálytársamat is Laki Dominikának hívják! :O :D
    Nagyon várom a kövi részt! *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor pont megtaláltad a neked való blogot :D hamarosan hozzuk :D

      Törlés