2014. február 10., hétfő

9. Fejezet :"...Oké, te akartad..."

-Nyugton maradsz?-morogta Fürtös és a fegyvert oldalra eldobta. Olyan gúnyos volt a hangja hogy, kezdtem MEGINT ideges lenni. Gyors felálltam szorosan elé. Taktikát váltok... Most nem szabad félelmet kimutatnom. Nem is fogok, ha félek azt se mutatom ki, sőt nem is gondolok rá!
-Hogy ugyanolyan féreg legyek mint te?! Pff, biztos hogy nem! - mondtam és farkas szemet néztünk. Fürtös egy pillanatra lehunyta a szemét majd kifújt egy nagy adag levegőt, sikerült felidegesítenem MEGINT. Csak hogy most pontosan ez volt a cél. Igaz veszélyes és akár le is lőhet, de ezt muszáj kipróbálnom. - Na mi van édes, valami nem tetszik? - kérdeztem a lehető legédesebben és az egyik ujjammal végig simítottam óvatosan az arcán. Magyarul próbáltam kicsit átvágni de még is nyalizni neki. Az arcát látnotok kellett volna. Elsőre összeráncolt szemöldökkel nézett, majd az egyik szemöldökét felhúzta és végül akkora szemekkel nézett hogy a boci megirigyelhetné őt.
-Mit akarsz? - kérdezte felhúzott szemöldökkel. Huncutul elvigyorodtam. Kezdem élvezni a szerepet...
-Hogy mit? - kérdeztem vigyorogva, majd mutattam hogy hajoljon közel hozzám. Megtette. - Téged, elvetted az eszem - bazsalyogtam, és majd nem elröhögtem magam de a végére sikerült tartanom magam a nyalizós és egybe új szerepem énjét. Most vagy lebuktam vagy bevette és gondolkozik. Jó kérdés.
-Hmm... ezt már szeretem! Tetszik ez az éned cica. Még jó mindig a megérzésem. Csak származik belőle valami jó hogy élve hagytalak és nem küldtelek ki. - vigyorgott mint a tejbe tök. Blee, hánynom kell tőle, de ugyanakkor vonz is. Ki tudja mi ...         
-MAGUK MEG MIT BÁMULNAK? ZABÁLJANAK, DE BESZÉDET NE HALLJAK!!-nézett körbe. Én közbe óvatosan Liamre néztem, aki biccentett egyet, de alig láthatóan. Okosan kell játszanom és csak akkor szabad megütnöm Fürtöst, mikor nincs nála fegyver. Felültem egy asztalra és kibontottam egy tacót, majd enni kezdtem. Mint ha mi sem történt volna. Fürtös vagyis Harry szorosan mellém ült majd ő is enni kezdett egy gyrost és vagy a 3. falatjánál rám nézett, hitetlenül elmosolyodott majd kacsintott egyet majd végül evett tovább, ami érdekes volt hogy vissza mosolyogtam. A hasam megint görcsbe ugrott amikor megláttam a mosolyát. Megint olyan érzésem volt mint mikor megcsókolt. Basszus, ne már ... Pont ez az idegbeteg nem tetszhet meg, akkor hamarabb már Zayn, Niall vagy Liam. Ők legalább normálisak. A szemem sarkából épp láttam hogy az egyik túsz felemeli azt a fegyvert amit az előbb Fürtös eldobott.
-NA MOST, ROHADTUL AZ LESZ AMIT ÉN MONDOK! -üvöltött a kb 21 éves srác. Fürtös felállt és felhúzott szemöldökkel a túsz felé fordult. Oo...Oo... Fürtös megint kemény lesz.
-TE MEG MI A FASZT KÉPZELSZ??? ÉS AMÚGY IS ITT MÉG MINDIG MI MONDJUK MEG MI LESZ ÉS MI NEM!! - üvöltött neki Harry, mintha nem is félne a srác kezében lévő fegyvertől. Elmosolyodtam. Aranyos mikor nyugton van és mosolyog ... úgy mint az előbb... Basszus ....
-Mi lenne ha nem ÜVÖLTENÉTEK, ÚGY MINT EGY IDEGBETEG?! Ja bocs ebbe a kibaszott bankba olyat nem lehet! - mondtam emelkedő majd halkuló hanggal. - Ennyi erővel azt is csinálhatnánk amit én mondok!! ÉS ÉN AZT MONDOM FOGJÁTOK BE  ÉS ÜLJETEK MÁR LE!! JA ÉS TE ...- mondtam az elejét dühösen de viszonylag halkan majd én is üvölteni kezdtem mint Fürtös szokott , na meg az "anonymus" srácra mutattam. - TEDD LE AZT A FOST , ÚGY SINCS MEGTÖLTVE! - tudtam hogy nincs megtöltve, mert akkor Harry nem a túszok irányába dobta volna. Harry hátra nézett mosolyogva.
-Na, most ki olyan mint egy idegbeteg ?! - RÖHÖGÖTT, értitek !!!! Röhögni kezdett. Na csak tudok valamit. Ezek szerint perfektül megy  a nyalizás és jól tudok szerepet eljátszani. Nem is olyan rossz ... A többi One Direction tagra néztem. Azok elsőre tátott szájjal nézték a jelenetet majd: Liam szinte lefagyott, majd elhúzott szájjal, elismerően biccentett, Niall a szája elé kapta a kezét, Zayn sokszor pislogott hogy megbizonyosodjon jól látta és hallotta ezeket, és Louis (ha jól tudom)... ő csak félre biccentett fejjel, a hüvelyk ujjával 'támasztotta' a szája egyik felét, míg a mutató ujjával a nem létező bajuszát "simogatta". Komolyan, Louis arca olyan volt mint aki valamit tervez. Majd kiderül mit...
-Most miért néz mindenki így rám?!! Nem vagyunk állatkertben, csesszétek meg! - mondtam és egy elég hülye fejet vághattam, mert a 21 éves srác röhögni kezdett, majd láttam hogy Harry is elmosolyodik, majd a srác felé fordul és kicsit eltorzul az arca.
-Sajnálom, de igazat kell adjak neki , az perpillanat nincs megtöltve...DE MÉGIS HOGY KÉPZELED HOGY EGYÁLTALÁN RÁNK EMELED? BALFASZ VAGY ÉS LÁTSZIK HOGY KICSIT SE KONYÍTASZ A FEGYVEREKHEZ! ADD IDE AZONNAL ÉS HA NEM ÜLSZ LE 5 MÁSODPERCEN BELÜL SZÉTLÖVÖM AZT A ROHADT NAGY POFÁD!! - mondta emelkedő hanggal, majd vissza tért a jól ismert "Fürtös üvöltés" hangjához. A srác vizsgálgatni kezdte a pisztolyt, ami pont arra volt elég hogy valaki elvegye tőle, jelen esetben Harry. Ki más?!
-Nem hittem volna hogy hogy van ilyen "idegbeteg" oldalad is. -mondta nekem, mikor oda ért elém, és az asztalra rakta a pisztolyt .
-Mire jó ez neked? - kérdeztem tőle egy kereszt kérdést pajkosan. Az arca megint eltorzult.
-Te ezt nem értheted ... azért teszem ezt mert ...- kezdte mondani feszült arccal. De jó, felidegesítettem! (remélem érzitek az iróniát). És most perpillanat nem akartam, mert akkor megint bármire képes. Épp szólásra nyitotta a száját mikor Louis közbe vágott .
-Most frankón elakarod neki a kis luvnyának hogy miért is jöttünk ide ?! BAZDMEG AKKOR ENNYI ERŐVEL KIKÜLDHETNÉNK A BANKBÓL MINDENKIT ÉS MI IS KISÉTÁLHATNÁNK, TE KOMOLYAN BEVETTED AZT AMIT ÉPP CSINÁLT?? OLYAN BALFASZ VAGY!! AZ ELŐBB MÉG ELÉG KEMÉNY VOLTÁL!! TE.. AZ EGÉSZET MEGJÁTSSZA, SZERINTED HIRTELEN ELŐBUKKAN EZ AZ ÉNE IS?! TE MEG MIT HÜLYÍTED? - ordított rám is. A kezeim ökölbe szorultak, és az arcom is teljesen megfeszült az idegtől. Liamre néztem, aki frankón mutatta ne csináljak semmit vagy nem lesz jó vége és most nem tud segíteni. Nemlegesen megráztam a fejem és Louis felé fordultam, azt sem tudtam mit fogok neki mondani, de azt tudtam megfogom bánni az összes mondatomat.
-ÁLLJÁL LE, TE IDIÓTA BAROM! HA ENNYIRE NEM BÍRSZ ITT, MÉG MEGTŰRNI SE, ÉS TEGYÜK HOZZÁ AZ ELEJÉN TE IS ÉLVEZTED AZT HOGY BASZTATSZ, JA ÉS MÁR VAGY 6X MEGÖLHETTETEK VOLNA, VAGY KIKÜLDHETTETEK VOLNA, DE NEM TETTÉTEK! VESS MAGADRA, UNDORÍTÓ VAGY! EGY BUKÓ PARASZT! - üvöltöttem vissza. És mint minden eddigi beszólásomért, most is kaptam. Most azok a szép pillanatok játszódtak le, hogy Louis szépen megfogott egy fegyvert és elém állt. Nem volt bennem félelem,(na jó kicsi... na jó hatalmas..) de düh annál több.
-Oké, te akartad. - mondta és felém irányította a fegyvert.....

12 megjegyzés:

  1. neeem nem lehetnek érzései Harry iránt -.- megint Harry..bahhh :/
    mellesleg örültem, hogy Louisnak itt végre több szerepe lett :D a kicsit LOuisnak mekkora szája lett hirtelen xD
    siessetek a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülünk, hogy tetszett, sietek a következő résszel, ahogy tudok ;)

      Törlés
    2. Örülünk hogy tetszik ;) nem feltétlen Harry lesz...várd ki a végét ...hamarosan hozzuk a kövit ;)

      Törlés
  2. WÍÍÍ <3 nagyon jó a blog ! imádom ! <3 Nagyon kíváncsi vagyok mit fog csinálni Louis .. Ja meg PONT ITT KELLETT ABBAHAGYNII???!!! + SIESSETEK A KÖVIVEL <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülünk hogy tetszik ;) hamarosan hozzuk ...illetve most Nika fogja hozni ;))

      Törlés
  3. Örülünk hogy tetszik neksokára kővi ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett siessetek a kövi részel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülünk, hogy tetszik, már írom a kövi részt ;D

      Törlés
  5. Nagyon jóóó *-* IMÁDOM <3 <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon nagyon jó <3 olyan jól irtok :)) siessetek a következővel :)

    VálaszTörlés