2014. február 21., péntek

11. Fejezet: Kiborul a bili ...

Lefagyva álltam még mindig. Miközben ez a keretén épp benyúlt volna a khm...tudjátok hova. Majd a keze irányt váltott és a pólómat kezdte volna lehúzni. Nagy szerencsém volt mivel hirtelen valaki lerántotta rólam. Már nem azért, de mégis mit képzel ez magáról?! (mármint Harry)
-Bazdmeg Harry! Te nem vagy normális.
-Te idióta barom! Szerinted egy ilyen testet kihagytam volna?
Liam dühösen nézett Harryre, de ahogy az előbbi mondat elhangzott Harry szájából Liam akkorát lekevert neki hogy a feje oldalra bicsaklott és egy vörös tenyér lenyomat ékesítette Harry pofáját. Liam kérdőn rám nézett. A tekintete olyan volt, mintha azt 'kérdezné': Jól vagy?. Egy aprót biccentettem. Én sokk hatás alatt álltam, de amint Fürtösre pillantottam a sokk helyett a düh vette át a szerepet.
-HOGY BASZÓDNÁL MEG OTT AHOL VAGY! -ordítottam rá, de mintha meg sem hallotta volna gyilkoló tekintettel Liamre nézett.
-Ő egy nő, nem pedig a játékszered!-emelte feljebb a hangját Liam.-Még is mit gondoltál?-Kiabált még mindig.
-Hogy mit? Te csak ne vonj kérdőre, jó? Ki vagy te, az apám?-emelte Harry is fel a hangját.
-HA ILYEN IDIÓTA, GYÖKÉR, BAROM FIAM LENNE MÁR RÉG NEM ÉLNÉK VELE. ROHADTUL MEGVÁLTOZTÁL, ÉS EZ A HARRY KIBASZOTTUL NEM JÖN BE. ÉS TUDOD MIÉRT? AZÉRT MERT EGY KICSESZETT ÉS ELBASZOTT MÁSA AZ EREDETINEK, AKI NEM RABOL BANKOT, NEM KEZEL ÚGY EGY NŐT SEM, MINT EGY KURVÁT, NEM ÜT MEG EGY NŐT SEM..SŐT, MINDIG SEGÍTENE NEKIK ÉS FŐLEG NEM ÖLNE HIDEG VÉRREL!!!-ordította a végét könnyes szemmel Liam. Harry elsőre dühösen,majd döbbenten és végül megbántottan nézett vissza Liamre.. Kb 2 percig néma csend volt, aztán Harry mikor megemésztette amit az előbb közöltek vele ordibálni kezdet .
-AZT A RETKES KURVA ÉLETÉT ANNAK A KIBASZOTT ANYÁDNAK. LEHET HOGY AMIT AZ ELŐBB MONDTÁL MIND IGAZ, DE TUDOD, AZ EMBEREK VÁLTOZNAK ÉS ÉN IS VÁLTOZTAM !!  KÉPZELD EL HOGY EZ AZ ÚJ ÉNEM, SZOKD MEG....ÉS AZ, HOGY EZZEL A RIBANCCAL HOGY BÁNOK, AZ NEM A TE DOLGOD! -üvöltött .
-MÁR HOGY NE LENNE?? BAROM...-legyintett, majd megragadta a karom és kifelé kezdett húzni. Ellen álltam neki és oda rohantam Fürtöshöz és egymás után vagy 6 pofont kapott.
-Csak hogy tudd, nem vagyok a tulajdonod, nem vagyok a játékod, nem vagyok a ribancod se a kurvád. És legfőképpen NEM VAGYOK OLYAN GYENGE ÉS HA NEM SZERETNÉL MÉG PÁR HELYRE KAPNI AKKOR HÚZD MEG MAGAD!!! -üvöltöttem a képébe, majd fogtam magam és kimentem a többiekhez, végül helyet foglaltam. Amint leültem az összes fiú tekintete aki a bankban tartózkodott (4 évestől a 80 évesekig) olyat sugallott. hogy ugyan azt akarják mint Fürtös. Egytől-egyig végig néztem az arcokon. Az összes férfinak a szemébe néztem amikben vágy csillogott. Kezdtem beszarni. Hirtelen az eddigi ülő helyemről felpattantam és a bank legtúlsó végéhez rohantam.
-Hova rohansz?-kérdezte egy hang mögülem.
-Ne merj hozzám érni....-sziszegtem, de nem fordultam meg.-Ha egy lépést is teszel..-akadtam meg. Akkor mi?? Semmit sem tudok tenni ellenük..










^Írói szemszög (Mimó)^
Destiny nem tudott mit kezdeni a helyzettel. Sokkot kapott. Az eddig tényleg erős lány, egy kicsit megtört. Igaz ti most mind azt olvassátok hogy erősnek mondja magát, ami kicsit igaz is, de most nem. Ezért is válaszolt úgy az előbb ahogy. Ti most mind azon gondolkoztok Vajon ki lehetett az? El kell szomorítsalak titeket, én se fogom most leírni. Ez a helyzet ami most (is) van nagyon komoly, és nem cserélnék Destinyvel. Hisz Louis és Harry eddig úgy tűnnek kegyetlennek, (ami igaz is) Niall, Zayn és Liam meg segít amit csak tud, de nem feltűnően. De most Destiny még Liamre se hallgatna...
Valami készülőben van....

^Destiny szemszöge^
Óvatosan megfordultam. A tekintetem találkozott Liamével ami most nem 'mondott' semmit. Értitek? Semmit! Egy lófasznyit se. Bár az ő tekintetében is láttam a vágyat, tőle annyira nem ijedtem meg mint pl. Harrytől, vagy Louistól.
-Na kell még gondolkodási idő?
Szikrázó tekintettel néztem rá.
-És neked pár golyó?-vágtam vissza. Kék szemei villámokat szórtak rám, úgy ahogy én is rá.
-Na mi történt hogy megint ilyen ribancul vissza pofázol nekem? Tán Harry rosszul csinálta? -röhögött fel gúnyosan. Lepillantottam a cipőmre de ahogy az utolsó mondat elhagyta a száját, vissza pillantottam rá és egy "MEGÖLLEK" pillantást vetettem rá.
-Na most, 4 szerencsés ember kimehet minden előzmény nélkül! DE! ÉN MONDOM MEG HOGY KIK!! VILÁGOS?!-ordított és körbe nézett. Elkerekedett szemmel néztem.
-Most mit bámulsz?!-mordult rám. Elhúzott szájjal, nemleges fejrázással próbáltam tudatára adni hogy "Semmit". Max majmot. Ő csak elégedetten biccentett.
-Szóval,...akire rámutatok feláll!-követelőzött. Aztán rámutatott egy fiatal nőre, egy idősebb nőre, egy 40-es évekbeli férfira és rám (!!!).
Oda lépett az egyik asztalhoz ahol a "túsztárgyalós" telefon volt. Nyomkodott párat és a füléhez helyezte a készüléket majd kihangosította.
-Itt a tárgyaló!-szólt bele egy férfi hang.
-Gondoltam!- forgatta a szemét.-Kimegy 4 balfasz.-morogta és le is tette a telefont.
Ja, hogy mi fogunk kimenni?! Én biztos hogy nem megyek ki. Ha kimegyek itt megölnek pár embert még. És azt nem szeretném. Kötelességemnek érzem megvédeni őket ha már más  nem mer velük szembeszállni.
-Na betojtá' hogy ki akarsz küldeni? Gyáva vagy, de ha kiküldesz azzal csak eltudom kotyogni a kis titkodat, illetve titkotokat. Pár kattintás és az egész világ tudni fog rólatok, hogy mit csináltok. De ha ezt akarod csak hajrá!-mosolyogtam rá gúnyosan és vállat vontam.
Elgondolkodhatott mert utána fintorgott egyet és megborzongott. Én körbe néztem és elmosolyodtam. A legtöbben könyörgő tekintettel nézték rám.
-Na én léptem. További jó szórakozást. Sziasztok!!-intettem körbe. Az emberek arca kétségbeesett lett egy pillanat alatt. Nem foglalkoztam vele hanem ténylegesen elindultam a bank kijárata felé. Persze ez csak csapda volt, ugyanis nem akartam kimenni.
-VÁRJ! -kiáltott utánam valaki. És az a valaki nem volt más mint....

10 megjegyzés:

  1. Gyorsan a kövit nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. Ma találtam a blogra és eszméletlen! Nagyon klasz, nem sablon sztori de még ilyet nem is olvastam. Beleszerettem a történetbe úgy ahogy van. Tetszik, hogy Hazza idegbeteg kis rahadék xD. ( bocsi )
    De h milyen köcsög huhh legszivesebben én is behúznék neki....
    És bírom h a csaj végre erős, akaratos, megfontolt ( valamennyire xD) és még sorolhatnàm a tulajdonságait amik megfogtak. Annyi 1000% hogy ez egy belevaló kis csajszi ;) hasonlít rám :D
    Kövit, de nagyon gyorsan vagy én lövöm szét a formás seggeteket ;)
    Pusz:
    ~Gabrielle

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülünk hogy tetszik :DDD Már írom a következő részt :)

      Törlés
  3. Szia! Èn is ma találtam rá a blogodra....qurva jó BOCSI
    Ma mèg felkerül a feji vagy csak késöbb??
    Nagy rajongótok xBx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon örülünk, hogy tetszik!:) Igen a blogger csak 17 feliratkozót jelez, de igazából 21-van, abból 4 titkosított, még mi sem látjuk ki az, de nagyon örülünk ennek!:) A következő fejezet felkerülése attól függ, hogy haladok, reggel óta itt ülök és írok, de csak nem jön az ihlet. Legkésőbb holnap megpróbálom feltenni :)

      Törlés
  4. MOST.MOST HOZOD A KÖVI RÉSZT. moost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, Krisztike is megtalált :'DD sietek vele ♥ :DDD

      Törlés
  5. Marha jóó! Ma találtam rá a blogra, de eszméletlen! Gyoraan hozd a kövit! Amint gépen leszek feliratkozok. ;)

    VálaszTörlés