2014. február 3., hétfő

7. Fejezet : A szállító

Már értem Badboy miért is tette meg. Szóval fogva tartja.... Ezek szerint a többieknek is valamilyen rokonát fogva tartja?! Hogy ez a Fürtös mekkora egy gyökér, seggfej, idióta, agybeteg, állat, fasz. A legjobb barátjának a húgait fogva tartja....erre képes. Ezt egyszerűen nem hiszem el! Pff . Gratulálok neki. De vajon mi vezette rá erre?! Miért jött bankot rabolni? Hisz megvan mindene.... vagy ezek szerint mégse??
-Héé!-szóltam Badboynak és odalépve mellé megfogtam óvatosan a vállát.-Fel a fejjel! Tuti nincs benne annyi hogy megtegye. Tudod amelyik kutya ugat az nem harap. Nem fogom engedni hogy ezt tegye.- mondtam a végét egyre dühösebben. Érdekes, most nem volt bennem félelem. Az előbb sírt előttem, nem hinném hogy bántana. Sőt.. akitől egyedül félnem kell az igazából Fürtöske. A többiek közül (Badboy, Boobear, CrazyMofo, Leeroy közül) egyedül BooBear nem tett értem semmit. Vagyis nem emlékszem rá.

  • CrazyMofo elterelte Fürtös figyelmét és én így vissza tudtam szerezni a telómat . 
  • Leeroy folyamatosan "közli" hogy mikor kéne leálljak, hogy tuti ne essen semmi bajom . 
  • Badboy igaz nem tett semmit, de sírt előttem és elmondta az úgymond  "fő" titkot . 
  • Boobear meg... na az tényleg nem rémlik hogy tett volna valami.
  • Fürtös meg ÖN és KÖZ veszélyes !! 

Badboy hatalmas sóhajjal biccentett majd összeszorította a szemét és megdörzsölte az arcát. 
-Amúgy mi is az igazi neved? - kérdeztem meg félve. Hirtelen kinyitotta a szemét és rám emelte gyönyörű csokoládé barna szemeit.
-Zayn - motyogta halkan. Halványan elmosolyodtam és biccentettem .
-Szóval Zayn, menjünk vissza. -mosolyogtam rá. Ő is elmosolyodott és elindult maga előtt terelve engem.
-Mi tartott ennyi ideig?- szegezte nekünk a kérdést, izzó szemmel Fürtös. 
-Mi közöd van hozzá?- vágtam vissza és egy nagyot nyeltem. Fürtös válla felett elkaptam Leeroy pillantását ami megint csak hasonlót sugárzott, mint a többi. Fogjam be, vagy valami bajom esik. 
-Na megállj csak e..- kezdett bele, de nem tudta befejezni mert az a bizonyos "túsztárgyalós" telefon csörögni kezdett. 
-Mi van? -ordított bele a telefonba Fürtös miközben engem nézett, dühösen. 
-Itt a túsztárgyaló! Meghozták a rendelt ételüket. -válaszolt valaki a vonal túlsó végéről. 
-Engedje be!- parancsolt rá Fürtös.
-Csak akkor, ha kiengednek épségben 3 túszt.- jelentette ki a "túsztárgyaló" (valószínűleg). 
-Még mit nem!- vágta rá egyből Fürtös, majd körbe nézett de a tekintete megállapodott rajtam. 
-Engedd ki őket!!-tátogtam neki és a szememmel egy kisgyermekes anyukára 'mutattam' és egy öregebb bácsikára. Féltem mit fog hozzá szólni, de nem érdekelt, mert a kisgyerek valószínűleg sokkban lehet. 
Fürtös, összeráncolt szemöldökkel arra nézett amelyre én "mutattam". Kicsit , ismétlem KICSIT ellágyult az arca. Háhá! Meg van, az úgy nevezett egyik gyenge pontja. De közel se úgy történt ahogy én gondoltam volna.
-Rendben, három ember kimegy, de én mondom meg kik mennek ki. És semmi  csapda vagy a többi bent lévővel végzek! Amint a három ember kiment küldjék be a kajás srácot/csajt!! -mondta emelkedő hanggal.
Felém kapta a tekintetét Fürtös. Kezdtem megijedni hogy engem is kifog küldeni mikor szerencsére (vagy
nem)  megszólalt. 
-Belőled rohadtul elegem van.- mutatott rám. - De tekintettel vagyok arra is  hogy hasznodat vehetem még hogy ilyen kis harcias vagy és nem engedsz semmit! - mondta úgy hogy a fejét oldalra biccentette és hunyorogni kezdett. Tőlem csak egy szemforgatást kapott. Rohadtul félni kezdtem amikor a következőket mondta. 
-A három ember aki kimehet az ő, az meg amaz.- mondta és a kisgyerekre, az öreg hapsira és .....anyámra mutatott.-MOZGÁS!-üvöltött Fürtös és sátáni vigyorral az arcán felém fordult. Elsápadtam. Viszont egy kicsit meg is nyugodtam, ha anyám kint lesz, nem kell kiért aggódjak és akkor nem lesz mivel fenyegetnie. Gondolom ez nem jutott eszébe. A kisfiú anyukája adott egy puszit gyermeke fejére és megígérte neki hogy minden rendben lesz és kint találkoznak, majd az öreg hapsi megfogta a kisgyerek kezét és kifelé indultak. Anyám nem akart megmozdulni. Fürtös hirtelen felállt és oda rántott magához és a fejemhez egy fegyvert fogott. Beszartam. Most vagy megöl vagy valami csoda folytán még élni fogok. 
-Vagy kimegy vagy a lányát itt és most lelövöm bár azt se én se maga nem szeretné, tudtommal. VÁLASZTHAT!! - ordított mögülem Fürtös. Anyám könnyes szemmel rám nézett, majd nagyot nyelt és közelebb jött. 
-Kimegyek csak hadd öleljem meg - válaszolt remegve. Fürtös elengedett és neki lökött anyámnak. 
-Semmi baj nem lesz! - suttogtam a fülébe. - Kint találkozni fogunk és most menj, mielőtt meggondolja magát! -mondtam könnyes szemmel és elengedtem. Biccentett és adott egy puszit majd kifelé indult. Mikor már mind a hárman kint voltak (vélhetőleg) akkor jött be a futár. 
-Meghoztam  kaját -mondta remegő hangon egy srác. 
-Oda pakold! -morgott neki Fürtös és az egyik asztalhoz mutatott a kezében lévő fegyverrel. - Gyerünk! Mi lesz már?- mondta neki . 
-Még van kint pár két fordulóval, be tudom őket hozni. Sietek. -nyelt egy nagyot és rám pillantott. Eltátogtam neki egy "siess"-et. Mire megfordult és kifelé kezdett menni. Majd egy pár pillanat múlva megint bejött egy rakat kajával és azt is az asztalra rakta, majd ismét kiment és vissza jött a kajákkal. 
-Bent van az összes! - jelentette ki a srác, kicsit magabiztosabban. 
-Rendben - motyogta Fürtös. A többiek csöndbe egy-egy fegyverrel a kezükben ültek a bank különböző pontjain. 
-Há ..én..öhm ...akkor megyek is...- nyögte a srác és kifelé indult csak hogy Fürtös utána szólt. 
-Nem mész te sehova! Itt maradsz szépen a picsádon!- üvöltötte neki és mellőlem felállt majd a srác elé állt. 
-Szépen oda totyogsz a többiekhez és lerakod melléjük azt a nagy seggedet! -mondta neki elég dühösen  Kicsit könnyen felkapja a vizet. Bunkó paraszt ... - agy ha gondolod utánuk mehetsz.-mutogatott a fegyverrel a két halottra. A srác nagyot nyelt és remegve elindult a többi túsz felé és levágta magát melléjük.
-Én is így gondoltam - vigyorgott sátánian. Az egyik túsz remegve a magasba emelte a kezét. 
-Mi van?-morogta Fürtös . 
-Ha már bent vannak a kaják...nem ehetnénk?!- kérdezte vagy inkább mondta ezt nem tudtam eldönteni. 
Fürtös elsőre a kajákra nézett utána vissza a túszokra. Majd biccentett. 
-Na szóval ki mit kér?-kérdeztem körbe Fürtös mellett állva. Igaz volt bennem egy kis félelem , de most inkább izgatott voltam.Ne kérdezzétek miért ...

11 megjegyzés:

  1. hát kezdem minél jobban megutálni Harryt -.- miért kell neki ilyen paraszt módon viselkednie? bahhhh....kitekerném a nyakát xD
    siessetek a kövivel :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerű rá a válasz . Ebbe a blogba ilyen a karaktere :D Mi így "terveztük" meg . Ettől még nem kell megutálni :$ Hamarosan hozzuk a következő részt :)

      Törlés
  2. Juj hát én nagyon bírom ezt a Harryt IS! Szerintem nagyon cukooor. *-* De én beszarnék tőle. xD Siessetek a kövivel! *-*
    Vica xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha még é is megijedek a karakterétől :DD Siketünk a következővel :)

      Törlés
    2. Mint ahogy ebbe a részbe is írtam ... "..Amelyik kutya ugat , az nem harap..." :) sietünk a következő résszel :DD

      Törlés
  3. Huuuuu, ez irto klassz!! Tényleg siessetek ám!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemsokára jön a következő rész :) örülök hogy tetszik :)

      Törlés
    2. Örülünk hogy tetszik. Hamarosan hozzuk a következő részt ;)

      Törlés
  4. Sziasztok! :) nagyon ügyesen írtok, megfogott a sztori :) csak így tovább!! Várom a következő fejezetet :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülünk, hogy tetszik a sztori :) sietünk vele :)

      Törlés
    2. Nagyon örülünk hogy tetszik a történet . Sietünk a következővel ;))

      Törlés